Followers

Wednesday, May 18, 2011

Qhalief demam panas part 2

Ha bersiaran langsung lagi aku Kat Pantai spital ni Utk hari ke 2.
Keadaan qhalief menampakkan Perubahan yg positive,alhamdulilah.before tu
Aku nk cite sket kol 4 pg tadi kecoh sekejap kt wad qhalief,sbbnya....
Tetiba kol 4 pg aku rasa basah katil aku,takkan lak aku kenceng,cek2 tak
Basah pun suar aku,raba dk qhalief,kerinh je!pisat2 aku bangun
Sekali, ha hamek ko,darah dgn air drip rupanya!bdn qhalief terbelit
Dgn tiub drip air,darah kuar tak benti2,Abis carat dgn simut.

Aku picit button emergency,nurse dtg Utk bwk qhalief kt bilik apa ntah,
Dah la kol 4pg,bilk tu sejuk gile.diorang cek,rupa2nya budak kenit ni
Dah Cabut jarum,tu pasal darah byk kuar..kejapan 1 floor DGr si qhalief
Ni meraunggg...Lps Tenangkn dia,doc Pasang jarum baru.Dah sattle aku rasa
Ngantuk bangat,baru nk lelapkan mata,tiba2 aku DGr bunyik

Prooooopppp,prooooppppp

Hek ele Aunty ni kentut dgn penuh perasaan Beb,tu tak pe lg,dia tambah plak
Dgn bunyik dengkuran...byk Kali la Jgk qhalief tepanjat bile dia dengkur,tp
Skang ni lege sket sbb dia dh nk balik(lupa lak nk ckp,dia jaga cucu dia)heheh
Tak lama lg bilk Ini ana yg punya hahaha

Ok la ,nnt aku sambung ntry lain,qhalief dh bangun,pic nnt aku share,
Ni pun line intenet mcm siamang je,aku update
Pun Guna I phone tak leh nk share pic...

2.55pm sekian,siaran Langsung dr pantai hospital.

No comments:

Post a Comment

Labels

:( (1) luv (1)