Followers

Tuesday, May 17, 2011

TENSION BANGAT

Ni ari bos aku tak de...ingat leh la hupdate lama sket....(curik tulang lagik), tapi intenet lak buat hal.....list follower tak appear nk follow depa...dah lama rasanya tak kunjung mengunjung, bile aku dah semangat nk kunjung mengunjung tenet buat hal pulak.....cinabengggggg

cite bab tension ni kan....tak tau la sejak 2 menjak badan aku nenunjukkan kenaikan yang mendadak  ni, aku cepat marah, pas tu tak leh nk tahan..kl tahan mulala kepala aku akan menunjukkan simptom2 kebiolan..saraf tunjang kepala aku akan berasa sangat sakit....aku dok rasa aku ada darah tinggi...dah masuk umo 30 an ni rasa mcm dah tua kan..sakit kaki la, sakit lutut la, mcm mak2 lak aku ni....



any way, kepada kwn2 yg singgah blog aku yg tak seberapa indah ni, aku bukan tak nak membuat kunjungan balas kat blog korang, tp disebabkan teknikal yg mcm anak monyet bontot merah  ni aku tak leh nk buat kunjugan balas....tapi aku tak janji tapi pasti, akan aku buat kunjungan balas dan follow blog korang kalau semua dah ok.....dan yang penting sakali aku kunjung, aku akan klik tabung duit korang.......BUKAN JANJI TAPI PASTI......sorry david teo, kasik pinjam ini wordssss..........

kepada yang memfollow blog ku tq so muchhhhhhhhhhhhhhhhh

 I LUV U ALL.....................muahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

No comments:

Post a Comment

Labels

:( (1) luv (1)