Followers

Saturday, June 11, 2011

Job description Aku

Hurm lama gila tak berblog,naik bersarang akunye umah ni.
Anyway nk citer,sejak aku melepaskan Jawatan kat opis pd 1/6/2011
Sampai skang aku masih tak de masih yg lebih Utk berblog.aku bagai
Tak cukup 24 jam yang dh diberikan Oleh Allah,tp bg aku sbnrnya
Pengurusan masa amat la penting kl kita nk berjaya Dan bahagia.

Alhamdulilah dgn segala berkat usaha aku dn suami,Tanpa hentinya,
Kami diberikan sedikit lg rezeki bg usAha yg bertahun2 aku dgn suami
Lakukan.

Skang ni sambil niat aku nk menjaga Mak,ayah dn anak2 dgn Lebih masa,
Aku mengambil alih tugas laki aku selama Ini.sgt la Susah sbnrnya laki
Aku mencari rezeki Utk kami sekeluarga. Balik dr opis bergegas ke kantin,
Time pagi kol 4 org Dok masih Tarik selimut,tp Laki aku kene bangun p pasar.

Tak Sudah lg,sabtu,Ahad org bercuti,berehat dgn keluarga,tp laki aku kene
BekerjA jugak.....hishhhhh besar sungguh tanghunhjwb suami ni kan...
AlhamdulilH aku Dari sehari ke sehari aku Cuba Utk paham dn tdk bfikiran
Negetif.aku buangkan semua perasaan Jahat bila tengok dgn mata kepala Aku
Sendiri.

Panjang plak beremosi Kali ni....k la lain Kali aku Akan update cite keje aku
Sebagai seorang anak,isteri dn Ibu.ponek bebbbb

See u next story

1 comment:

  1. kadang-kadang nie bukan senang hendak senang...semoga niat murni kau tu..diberkati..

    ReplyDelete

Labels

:( (1) luv (1)