Followers

Thursday, March 24, 2011

MUHAMAD QHALIEF AFFAN

 Ello......hurm ni nk masuk ntri pasal 2nd baby lak...tak kusangka sgt seronok berblogging ni kan...dapat citer apa yg kita lalui....walaupun ntri aku ni mcm sambal belacan, campor aduk, kacau bilau...lantak la kan... tapi aku seronok baca....


Muhammad Qhalief Affan, lahir 3.05, kat Pantai Spital Melaka, dlm keadaan normal...masa nk lahirkan qhalief ni mcm2 dugaan jugak...berbeza dgn kakak dia ( tapi teruk lg masa akak dia)..saat2 akhir nk bersalinkan dia, asben aku kene outstation selama 1 bln beb, dia kene p edinburgh,paris,scotland dn ntah mana2 lagi.....tu time aku betul2 tgh sarat, ari2 aku doa, jgn la aku bersalin time dia takde. Tapi alhamdulilah, asben aku dah tinggalkan wasiat pada kwn2 dia kl apa2 jadik kat aku. Engineering team & FCA team sgt carring....ari2 tanya nk beranak dah ke....wakakkaka


tapi alhamdulilah jugak, aku tak bersalin time asben tak de. tapi sedey wok bile asben tak de hampir 1 bln masa tu...aku pun cuak2 kambeng, maklum la parents aku pun tak brp nk sihat utk pantau aku...aku pun tak nk nyusahkan dorang.apa pun time kasih tak tehingga pd asben sbb beratus kali gak la dia kol aku tanya aku ok ke tdk..siap beli kad tipon lg, utk kol pantau aku dr jauh, ada sekali tu aku tersend kat dia 'URGENT KOL' kejapan dia kol, tanya aku 'ha dah nk beranak ke'....hihi tu la serba sket cite masa ngandung..nnt kl aku rajin aku buat ntri time nak terberanak......ada perbezaan sket masa beranak anak lelaki nehhhh




dah mcm gegel  si affan nehhh


    rambut dia ni la yg buatkan asyik2 nk terkenceng...
sket lagi nak masuk dlm mata..nampak tusemak samun


ha hamek...org nk tdo mama snap gambo lak


ready utk rambut di khatam kan

2 comments:

Labels

:( (1) luv (1)